Voorbeelddashboard

In het contract met 'opdrachtgever' en 'Leverancier' zijn vier Kritische Prestatie Indicatoren opgenomen. Dit digitale dashboard geeft in één oogopslag weer wat de stand van zaken is met betrekking tot de dienstverlening.

Powered by TSBA.mobi GoogleGraph Wordpress plugin

Technische Kwaliteit

BEHAALD

De KPI met betrekking tot de technische kwaliteit is behaald. De laatste controle heeft plaatsgevonden op: dd-mm-jjjj

details

Belevingskwaliteit

12345678910

De belevingskwaliteit dient gemiddeld over de drie locaties met het rapportcijfer 7 beoordeeld te worden.

Score: 7
details

Correctheid en Tijdigheid facturatie

NIET BEHAALD

99% van de facturen dient binnen de afgesproken termijn en op conform overeengekomen format bij de opdrachtgever aanwezig te zijn.

details

Correctheid en Tijdigheid managementinformatie

BEHAALD

De managementinformatie dient binnen 20 dagen na afloop van het kwartaal in de juiste format aanwezig te zijn bij de opdrachtgever.